lyd2021-09-06

Episode 3: Om MONDO Books

Denne episoden er hovedsakelig på Engelsk.

I denne episoden har vi et intervju med Tanya Busse, som er en av kunstnerne bak Mondo Books, en bokbutikk og bokutgivelse-plattform her i Tromsø. I tillegg til å drive Mondo Books, så Tanya er kunstner, og utgjør sammen Emilija Škarnulytė kunstnerkollektivet New Mineral Collective. Tanya er opprinnelig fra Canada, og flyttet til Tromsø i 2012. Denne episoden er på Engelsk, som er Tanyas morsmål.

Butikken til Mondo Books finnes hos TKF (altså i Muségata 2), og er tilgjengelig når TKF er åpent for publikum.

Produsent og vert på denne episoden er James S.Lee. Ansvarlig redaktør er Leif Magne Tangen. Camilla Fagerli har bidratt innspill på manus for denne episoden. Kjenningsmelodi er av André Enger Aas. Musikken du hørte i episoden er av Jacksbrokenhead. Takk til stiftelsen Fritt Ord for støtte til å lage denne podcasten.Den neste episoden blir tilgjengelige mandag 6. September 2021. Følg Tromsø Kunstforening på facebook eller instagram for oppdateringer. Arkivet til denne postcasten finner du på vår soundcloud-konto.