lyd2021-09-20

Episode 4: Om Open Out Festival (NO)

Lære mer om Open Out Festival

Lære mer om Open Out Festival, en festival styret av Marion Bouvier, Amalie Holthen, Camilla Nicolaisen og Anna Neumann i denne episoden! Man kan i tillegg lese mer om festivalen fra i år her også.

I denne episoden kan man høre på paraden som startet Open Out 2021, en parade av Kiyoshi Yamamoto og Nayara Leite. Vi har i tillegg i denne episoden lydkunst fra en lydkunst installasjon av Galleri Ruth, et prosjekt av kunstner Tulle Ruth som ta sted i Folkeparken på grunn av festivalen.

Emelie Ieremia bidrar en diktopplesning til episoden med tekstene som kommer fra en publikasjon lanserte i forbindelse til Open Out 2021 også.

Produsent og vert på denne episoden er James S.Lee. Ansvarlig redaktør er Leif Magne Tangen. Markus Fredriksen har bidratt innspill på manus for denne episoden. Kjenningsmelodi er av André Enger Aas. Takk til stiftelsen Fritt Ord for støtte til å lage denne podcasten.Følg Tromsø Kunstforening på facebook eller instagram. Arkivet til denne postcasten finner du på vår soundcloud-konto.