21.09.2023 18:00-20:00

Kulturdialog: Visuell Kunst

Kulturplan 2024-2031

Vi møtes for en dialog om tema visuell kunst i Tromsø hos Tromsø Kunstforening i Muségata 2. Det er og mulig å delta digitalt på møtet via Zoom: Klikk her!

Sammen med Tromsø kunstforening arrangerer Tromsø kommune en Kulturdialog med inngangsspørsmålet: "Hvordan kan Tromsø kommune bedre legge til rette for det visuelle kunstfeltet?"

Samtalen innledes og styres av billedkunstner Irene Rasmussen.

Tromsø kommune arrangerer i forbindelse med Kulturplan 2024-2031 innspillsmøter om 15 ulike tema. Denne møteserien kaller vi Kulturdialog. Vi ønsker alle i Tromsø velkommen til å delta på disse åpne møtene, når vi skal diskutere følgende tema:
Kvensk, Samisk, inkludering, visuell kunst, scenekunst, frivilligkultur, kulturarv, kulturnæring, distrikt, tilgjengelighet, arrangører og festivaler, demokratikultur, barn og unge og eldre.

Hvor?

Muségata 2, 9008 Tromsø